Forever and always.

Zoo-OL. Riktigt rolig tävling idag på Borås Djurpark. Jag sprang verkligen bra idag! Kommer inte på något som jag missade. Hur härligt är inte det då! Kom 8/23. och nu är jag äntligen, äntligen (!) frisk nog att kunna börja träna på riktigt. En sådan här tävling sporrar mig extra. Ser fram emot veckans intervaller :) :) och så blir det zumba, yeaj!
Efter tävlingen idag åkte vi till Maggan och Lennart. God middag och äppelpaj! Så mysigt verkligen :) Ikväll har jag sett 25 min fotboll (!). Annars massage, te och annat nice :)

Hemafton igår var verkligen fin. Jag, Lovisa, Elin, Robin och Carro höll i kvällen som hade temat vinter/jul. Lovely. Det blev julbord, glögg, peppisar och julmusik :)

Alltså, ni skulle sett mammas spurt idag på tävlingen!
Jag är fortfarande helt överumplad hur fort hon sprang!


Mamma är så mysig med sina små överraskningar :)
Packade upp lite grejer ikväll, å så fann jag det här broderiet och en superfin ljusstake :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

...och ett efterlängtat radband?

Haha.

2010-11-15 @ 11:18:00
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Maggan

Kul att ni kom!

2010-11-15 @ 12:20:58
Postat av: Lina

o ja. radbandet är icke att förglömma!



tack maggan och tack själv :)

2010-11-15 @ 13:18:30
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: pappa

Du sprang verkligen bra Lina. Vilket fokus. Jag såg också mammas spurt. verkligen vass.

Skoj att hälsa på Maggan o Lennart. Alltid lika roligt.

2010-11-15 @ 17:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0