Upp och pröva dina vingar!

Lite bilder på mina två sista dagar i Australien!
Sista mötet i Favorite church! Sen bar det direkt av till airporten med Peter, Bre, kidsen, Prince, Ginger och Snowy.


Lizzy och Jessica kom till airporten för att säga hej då där.. Hm so sweet :)


Jessica. <3

Sen kom jag till Linnea och Adam i Melbourne. Där visade Linnea hur man gör sushi!

Måndagen blev det sista löpningen på min Princes' Route.
Sen åkte vi in till city :) Lovely autumn in Melbourne!
Obligatoriska McKinnon-bilden.

Vi satt jämte Robert Pattinson på tåget! ;D

Flinders Street Station. I like!

AUSSI!!

Eureka. och firande av Norska nationaldagen! :D

Kusinerna på Federation Square :)

8 månader, bye bye Australia! 17:e gången på Tullamarine Airport, Melbourne.

Efter 14 timmars flyg: -Hello Abu Dhabi!
Sedan blev det 6h och 40 min flyg till Bryssel. 4,5h väntan (Starbucks!) innan flyget på 1,5 timme tog mig to Sweden, Stockholm, Arlanda. Mamma och pappa!
Mmm jag låter bilderna tala.

Kommentarer
Postat av: pappa

Härligt Lina.

2010-05-31 @ 20:58:14
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: emma k

Glöm inte Rix FM!!

// ;)

2010-06-02 @ 17:29:12
Postat av: Lina

Det var ju i Sverige emma! ;) kommer på nästa inlägg :P

2010-06-03 @ 16:20:48
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0