The second ascent of Mount Warning!

I söndags efter favoritkyrkan blev det favoritberget Warning igen, med favorittjejen Jessica :D
(det är väldigt mycket favoriter här! :D)
Tog med kameran den här gången, äkta feelings för er. :) och minnen för mig :)

Mount Warning på avstånd. Toppen är allt cool!


On the way up :) lite view.


Jessica på en fin stentrappa i regnskogen. :)


Äventyrarna no. 1 på Tweed Coast! Sant seriöst!


Inför toppbestigningen!
"warning, for your own safety, steep and rugged. Only fit and experienced walkers to proceed beyond this point."


Mmmm steep and rugged. It's soooo cool!!! We love this part!! :D


We did it ännu en gång! Yeah ;) Dock är det ju ganska molnigt som ni ser! hahaha. 
Tur vi har sett view:n förr, och mesta av tiden är man ju på tracken upp eller ner och då va det nice... :)


Favorittjejen! :) vid en skylt som visar allt man ser då inte molnen är där...


Ner igen.. Ni ser på himlen att molnen lättar lite.. :)


View! Hurra! Det är havet som är bortanför landskanten, och under molnen. Där bor jag också :)


Cuddle!! :) Väldigt stora och häftiga träd i början/slutet av walken.


Ett fallet enormt stort träd.



Wiiie! High five! :D
Efter walk to the summit blev det walken upp till the Lyrebird lookout, nice liten walk :)

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Lina

Ser verkligen häftigt ut.

2010-05-05 @ 11:59:10
Postat av: Lina

A a pappa! Du hade gillat det! :D



Nu kom jag just hem fran den mest underbara connect groupen! A jag alskar mina tjejer har! var sista innan jag aker a de overraskade med en tarta, chokladask a skrivit jattefint kort. Sa sota! Kommer sakna dem nat grymt. Men jag har orsak att komma tillbaka hit! :) tummis!

2010-05-05 @ 13:23:09
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Skulle varit härligt att vara med på toppbestigningen!

2010-05-06 @ 18:00:30
Postat av: Lina

Maggan! Vi kan bestiga berg i Boras! :D

2010-05-07 @ 05:42:00
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0