Home sweet home.

Nu är jag hemma i lilla fina Värnamo!
I måndags hade jag en underbart solig höstdag i Melbourne, i lördags sommar med surfing på Tweed Coast och nu, nu är jag i ett vårigt Sverige! Inte undra på att jag är helt förvirrad!
Känns verkligen konstigt att vara hemma igen! 8 månader i stora Australien där varje dag var fylld av spännande äventyr! och nu är jag helt plötsligt back again! Spännande att se vad jag ska fylla dagarna med här ;D Jag har redan fått två jobbdagar på skolan nästa vecka! Jag som inte ens har en kalender!! Hur virrigt är det inte!
Spontana, härliga kommentaren från mig när jag kom hem tidigt i morse var angående vårt kök och mitt rum. "Åh!! Va gulligt!! Det ser ju ut som ett litet dockhus!" haha. och när jag skulle lägga mig i min säng igen "oj, vad smal den är! Hur ska jag kunna sova här!" I Casuarina var ju sängen lika bred som lång. haha.
Kl. 22.00 tisdag kväll, efter 36 timmar på resande fot, -såååå otroligt härligt att springa in i mamma och pappas armar på Arlanda! Åhh <3 Obeskrivbar glädje! :D 

Familjen igen!!! <3


och Eric! :D

Hurra att pappa är ledig idag! :D Vi ska till BORGEN snart! Såklart! :D Å jag längtar tills Lisa kommer hem från skolan i eftermiddag! och tills Eric kommer upp till oss! Känns konstigt att han bor i sin lägenhet, och måste "komma upp till oss" hehe. Mest konstigt ändå är väl att jag ens kan säga oss, men nu är jag ju hemma <3

Pappa och Lina.
Dagen efter familjen kom till Australien. Sri Chinmoy Races. Running comp!
Nu blir det strax löpning igen! I Borgens djupa skogar med PAPPA!!
Åh! Jag kan knappt bärga mig!! WIHO!! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lina. Tack för en trevlig cykeltur innan. :)

Och en härlig dag överhuvudtaget.

2010-05-20 @ 16:19:53
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack själv min lilla Lisa :) Det var riktigt nice! Njut i Tunisien nu!

2010-05-21 @ 12:19:44
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: pappa

Härligt Lina!

2010-05-21 @ 14:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0