Goal Board. Coffee. Run. Prince. Flowers. then, 2morrow :)

Idag har jag gjort lite allt möjligt :) Efter kidsen åkt till skolan hängde jag lite tvätt i det fina vädret och handtvättade Jemma's sänghimmel :) Sen gjorde jag värsta goda salladen till Bre for lunch. :) Kl. 9,30 träffade jag underbara Jessica for a coffee, as we like! Kom hem kl 11 och då stack jag ut och sprang, till look-outen! Sooo beautiful det är där alltså!! Kommer ni hitåt nån gång i livet, så lova besöka min look-out! :D Sen blev det härligt bad i det stora blå! :D Efter lunch gick jag och Prince på promenad! Hunden ni vet ;) Drar till sig roliga blickar, och en annan surfboy som frågar hur läget är ;) Jag och Jemma var på dans ikväll oxå, hon har danslektion vilket alltid är mysig :) Jag firade Bre lite ikväll, födelsedag på söndag. Köpte blommor innan idag och hon blev så otroligt glad! :D Härligt härligt! Hon är ju riktigt härlig dessutom. :) Lugnare om hjärtat nu, the stress is gone, almost :)
My host mum/sister. Vilket hon är, värd mamma/syster :)

Jag har packat färdigt nästan allt för imån nu! Ska bli så härligt och spännande! :D Back to Melbourne igen!
Morgondagen ser ut på det här viset! Jag väcker mina fina kids kl 6,30 som vanligt, sedan tar Peter över som Nanny :P För att ha gått om tid kör jag kl 7 till Gold Coast airport. Bre's mamma ska komma på besök nu över helgen, så vid lunchtid imån kommer hon med flyg från Melbourne och kör min bil back to vårt hus här i Casuarina. Smidigt :) Jag flyger kl. 08,05 Queensland time (kl 9,05 vår tid) och anländer kl. 11,20 Melbourne (vår) time. Är lite löjligt med tidsskillnaden hehe :) När jag väl är framme på Tullamarine, för 12:e gången nu, tar jag mitt lilla bagage till skybus och åker till city, där jag ska träffa Maggan och Lennart! :D Sen ska jag ha lite guidning i stan för dem :) Starbucks bland annat! Viktigt! :D

Bre's Goal Board, som vi gjorde igår kväll. Blev vi riktigt nöjde med!


Promenad i heta solen med Prince!


Fina blommorna till Bre :)

Nu väntar, sova, vakna, flyga, MELBOURNE! med allt vad det innebär :D Sen på torsdag morgon flyger jag, Maggan, Lennart och Linnea till Alice Springs! Blir några dagars road trip där med Uluru och lite till :) Tisdag flyger vi back to Melbourne, och onsdag em flyger jag upp hit igen! :D


Kommentarer
Postat av: pappa

Härlig vecka du har framför dig Lina. Blir skoj att träffa Maggan och Lennart och göra Melbourne tillsammans med dem.

Trevligt med uppvaktningen av Bre och att hon blev så glad. Verkligen fina blommor.

tummis pappa

2010-03-23 @ 13:39:57
Postat av: Nina Josefin

Aldrig mer ska jag åka tåg i Vietnam. folk som spyr bakom dig, toaletter som läcker och hemska förseningar. Tacka vet jag svensk kollektivtrafik. Fast oj, den suger ju den också...



http://ninajosefinl.blogg.se/2010/march/hemskaste-tagresan.html#comment

2010-03-23 @ 14:40:38
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/
Postat av: Tinus

Ha det kalas nu så hörs vi när du är tillbaka i huset igen <3 puss

2010-03-24 @ 09:53:13
Postat av: Emma k

lina!! Min lilla hushållerska!! Du är så duktig. Jag har inte fattat vem BRE är.. Jag kan inte sluta skaratta åt hunden,haha så skön, ja skulle skämmas om ja skulle behöva gå ut me en sån.. hehe. Men kan kanske är sötare i verkligheten..



Fina blommor, du är så pysslig, lycka till på ledigeheten.. Kram kram

2010-03-24 @ 14:07:55
Postat av: Gunilla

Hej!

Det skall bli spännade att se och höra vad ni har gjort på er trip till Alice Springs. Jag och Lisa har varit och vår handlat. Kul Lisa hittade en heldel. Stor kram och hälsa till de övriga. Mamma

2010-03-27 @ 19:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0