Överraskning!

Åh, idag fick jag en jättehärlig överraskning!!!
Ett brev, eller nej, ett paket! på posten, till mig! :D
När jag öppnade det såg jag först en så ascool ;) bild på mig och min kära Christin! Ett underbart vykort och ett usb. När ens ipod med all musik blir stulen sådär, e de fint att ha en förstående vän som tar sig tid att lägga in musik på ett usb, och skicka till andra sidan av vårt stora jordklot.

TACK CHRISTIN! Du, strålar i mitt liv <3


Christin och jag! <3

Detta var som en födelsedagspaket för mig, fast på hennes födelsedag! Denna stjärna fyllde 21 år igår! Hipp hipp hurra till denna fantastiska kvinna! ;D

Texten på fina vykortet :)
Vänskap
Livet blir berikat
av kompisar och vänner
- att människor vill dela
sånt man gör och sånt man känner.

Så mycket man får lära,
så mycket som blir sagt...
Så mycket som kan hända
i vänskaplig kontakt.

Ja, det ger så mycket glädje
att vara fler än en.
Att man har nåt gemensamt
i nuet... då... och sen...

Att ha just dig till vän
ger skäl till tacksamhet.
För du är bra på vänskap
-det hoppas jag du vet!

Idag tycker jag att ni alla borde säga till era fantastiska vänner hur mycket ni verkligen tycker om dem. Det är så ofta man bara tänker det inom sig, men glömmer att säga det till sina vänner. Vilket är redigt viktigt!

Glädje!


Kommentarer
Postat av: Tinus

Åh, vad mysigt :) tycker om dig vännen!! pusss

2010-03-16 @ 12:27:39
Postat av: Maggan

Hälsningar

från Maggan, Lennart o Lisa i Borås!

2010-03-16 @ 16:13:24
Postat av: Christin

Åhhh va glad jag blir att du tillägnar ett blogginlägg till mig! =) Du är allt för bra hjärtat <3

2010-03-16 @ 18:50:45
Postat av: pappa

Härligt Lina med kära vänner. Vilken överraskning för dig att det helt plötsligt dimper ner ett paket.

2010-03-16 @ 20:45:36
Postat av: Gunilla

Hej!

Mysigt med vänner. Stor kram mamma

2010-03-16 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0