Hallands 3-dagars.

Fredag, lördag, söndag vecka 29 var jag och mamma på orientering i Mellbystrand. Inleddes med medeldistans (3,5 km) i vacker, men mycket klurig havsskog. Så kul! :) (Förutom 8:an och 9:an som jag missade på tok!) Lördagen och söndagen var det långdistans då mina banor var ca 4,5 km. Lördag var jag och mamma på musikcafé i Mellbystrandgården, stiftade bekantskap med en 90 år gammal tant från Lund. Hon erbjöd mig att hyra ett rum i hennes lägenhet om jag skulle börja studera där..  

På väg till Mellbystrand stannade vi och fikade vid en sommarkyrka.


Cykla på beachen.


"Gissa vart jag är Lisa." Eller hur var det? hehe


I skogen fick jag två märkliga bett vid ögat..


Musikcafé med gruppen Harmony från Ängelholm.

Söndag eftermiddag cyklade jag och mamma till Båstad och kollade tennislivet. På måndagen hämtade vi upp Lisa i Halmstad och sen bar det iväg till underbara VARBERG! :D
Imån blir det kanothajk i Nissan! Wiho!

Kommentarer
Postat av: pappa

Trevlig resa. Strandskog kan vara lite lurig.

Tummis

2010-07-22 @ 09:06:29
Postat av: pappa

Hoppas ni får en härlig paddling.

Tummis

2010-07-22 @ 09:13:00
Postat av: Lina

Tack! Hoppas det inte regnar såå mycket... :)

Tummis!

2010-07-22 @ 09:27:53
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Emma k

Hej min fina lina..



Hoppas allt är bra med dig. Du njuter av härlig semester ser jag. Det va ett tag sen ja såg dig nu. Ja tror de va kvällen hos sara sen sist. Ja packa för fullt, drar till storlien på söndag. I veckan va ja på Samuel ljungblad på strandgården, vilken fest de va.. De blev även två fina dagar på stranden. När ja kommer hem lina, då får vi ses och göra nått.



Stor kram.. Lycka till på OK stigen. "Heja lina" "klapp klapp"

2010-07-23 @ 19:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0