Åsenhöga.

Efter övernattningen under himlen hos Emma åkte jag till Hanna i Åsenhöga :) Vi och några locals skulle ha picknick vid sjön i Götarp, dock var det lite väl kyligt så vi tog vår fika och satte oss på Julias altan. Också mysigt :) Idag har jag och Hanna turistat lite i Åsenhöga. Sedan åkte vi till Gnosjö för att kolla andan (lol) Töllstorpsområdet gör mig dock aldrig besviken :) Mysiga små hus vid bäcken och denna superfina skog. Innan hemfärd gjorde vi en snabbtrip till ICA och hälsade på Amanda som jobbar i charken. Så har ni vägarna förbi -säg hej till Amanda!
Hanna, Åsenhöga :)

Picknick på Julias altan.

Jag och Amanda, mysigt.

Töllstorp.

Ja tänk vad de arbetade här förr i tiden..
Fina vännen Hanna :D

Hej hej! <3

Kommentarer
Postat av: pappa

Härligt i Töllstorpsområdet.

2010-07-03 @ 08:50:39
Postat av: Lina

A så fint!! Vi får dra dit å träna i sommar! :)

2010-07-03 @ 10:15:49
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Riktigt fin bild på dig och Hanna nu på slutet. :)



Hoppas ni har det bra i Torsby. Hälsa Pappa..

2010-07-05 @ 00:27:44
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0