Albert Park och grill.

Nice day. Stranden i Albert Park och grillkväll :)
Å det blev inte riktigt så varmt som vi befarade ;)

Seavolley ;)



Yeah! ;) Haha.


The four of us! :D


Grillkväll. Kanske även kan kallas avskedsmiddag för mig och Lisa. ;)

Imån eftermiddag flyger jag och Lisa till Perth där vi kommer träffa mamma och pappa igen. De kom till Perth ikväll, efter en lång, lång tågresa. I Perth ska vi vara till den 19:e januari. Vet inte vad vi ska hitta på mer än att vi ska hyra bil 13-18:e. Den 19:e flyger Lisa till Linnea och Adam, där ska hon fota Linneas produkter och för sitt projektarbete i skolan. Jag, mam och pap förtsätter resan till Tasmanien, där vi ska äventyra en vecka. Spännande, hört att det ska vara väldigt vackert :) Blir det tillfälle ska vi köra forsränning! :D Hoppas, hoppas, hoppas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att kolla din blogg Lina. Ha det fortsatt bra på resan o hälsa alla!

2010-01-09 @ 12:13:09
Postat av: Maggan

Du förstod förståss att det var jag som skickat förra kommentaren

2010-01-09 @ 12:16:13
Postat av: Lina

Tack Maggan! :)

Yes, jag hajade det. Lisa hann dessutom säga det till mig innan jag läste kommentaren :) Nu ska vi fika cheesecake.. Ha en bra dag i Borås! :)

2010-01-09 @ 12:27:25
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Britt

Hej hela familjen

Hur är det på västsidan??Så mycket kul ni hittar på hela tiden, tror ni vi är avundsjuka eller???Ni måste ta kontakt med familjen ni fått adressen till,tror dom väntar på två snygga tjejer i alla fall?! Ha det jättebra, kram från oss Britt o Lennart

2010-01-10 @ 17:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0