Pics.

Julmarknad på Hjälmared.

Martina, Kristina, Maggan, Lennart, Britt, mamma, pappa, Lisa och David.
Verkligen härligt att de besökte mig, Hjälmared och marknaden denna fina vinterdag!


I hallen var det aktiviteter! Annie vid "Pucko". Lisa skjuter just iväg pucken.


David, pappa och Lennart.


I Afrikahyddan åt vi pepparsås och gummibröd.


Check this out! :) 
Jag fyndade en fin kartbok på loppmarknaden! :)
Finner alltid nåt kul att fästa blicken på på en karta. Någon gång i mitt liv ska jag åka till Linaälven!

Upptäcktspromenad runt Lilla Färgen med Emma och Petter.
Jag visade dem istappsklippan och den otroligt fina julgransodlingen som jag fann då jag var ute och gick förra helgen.

Birdesen får akta så de inte fryser fast i isen.


En av mina favoritplatser runt sjön.
Allén är fantastisk vacker i alla årstider som än så länge varit.


Fina Emma vid ett isfall.


Att vi ser ut som överlyckliga barn. Haha.
Men vinter, sol och snö. Det är ju helt sicken lovely!


Följer man fotspåren en bit upp i skogen kommer man till julgransodlingen! :)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Härlig promenad i underbar miljö!

2010-12-15 @ 09:36:53
Postat av: Lina

Verkligen!

Det var kul när du jag och Lennart gick där, och Lennart tog upp sin lilla karta! :) Vägen han visade på den att jag kunde springa, det är ju min kanotrunda!

2010-12-15 @ 17:13:18
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: pappa

Verkligen härlig dag. Häftigt med Linaälven. Kommer du ihåg den lilla färjan som gick över Göta kanal i Töreboda. Vad hette den? jo färjan Lina.

2010-12-15 @ 17:18:49
Postat av: Lina

Jajamen pappa! Den lilla färgan kommejag ihåg! :) Har ju kort på när jag drar i repet! :)

2010-12-15 @ 21:01:15
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0