God fortsättning.

Julafton är verkligen en fantastisk dag. En inrutad dag som man redan innan vet hur den kommer se ut. Strukturmässigt. Kl. 12 är det kyrkan, kl. 14 kommer gästerna, Julbord, kl. 15 Kalle Anka, fika, julklappslek, Kl. 19 Karl-Bertil Jonsson, julklappar, tomtegröt, kl. 23 midnattsmässa.

Igår började min dag väldigt tidigt. redan kl. 5,45 gav jag upp försöket att lyckas somna om, så jag stack ut och tränade istället. Ett 43 min skönt löppass på gatorna. Mörkt och folktomt. Det var riktigt härligt. Dusch och sista avsnittet av julkalendern med en kopp lusse-te. :) Frukost, och sedan kl. 9 var jag, Lisa och mamma på julgympa i folkhögskolans gympasal. Å, så kul! Anna ledare ger inspiration. Pappa tog skidspåren istället, mkt folk sa han, 11 bilar. Grymt!
-
Nu kl. 12,35 ska jag och resten av familjen till Hånger och åka längdskidor. Kajsa kommer dit också, kul :) Ska bli extra skoj att åka med Eric och Lisa! Senare i eftermiddag kommer Maggan och Lennart och stannar tills imån. :)

Kommentarer
Postat av: emma

God fortsättning..

Din julafton innehöll mycket träning i år.. Löpning, träning på folkhögskola och längdskidor. Du är ju helt otrolig.

Du får vara rädd om dig Lina..

Puss

2010-12-25 @ 12:47:26
Postat av: Maggan

Härligt Lina!

2010-12-25 @ 13:41:18
Postat av: pappa

Härlig julhelg tillsammans allihop och detta väder. FANTASTISKT.

2010-12-25 @ 21:11:00
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0