Lilli!

När jag kom hem från sjukan nu i eftermiddag (undersökning och hälsa på min älskade vän Martina. <3) kom Lisa med en trevlig överraskning! Som ni ser har det dykt upp en header här på bloggen, Lisa som gjorde den till mig :) Det som gör det ytterligare lite roligare är (som hon säger iallafall) att hon inte ens kan sånt. Hon har suttit här i tre timmar och bara luskat ut det. :) Härlig hon är! Kul, tack min lilla Lilli!
.
Imorgon drar hela familjen Sandström och Frufällan David till Göteborg för att beskåda friidrottstävling, GP-galan. Bland annat med Christian Olsson och Emma Green. Kul kul! Jag hoppas även kunna inhandla ett grymt bra regnställ!
.
Hej hej!

Kommentarer
Postat av: David

Jaså, det är Frufällan-David som gäller alltså?



Okej, fine ;)

2010-08-09 @ 18:43:06
Postat av: Lina

Klart! Lär ju finnas fler David Haraldsson än Frufällan-David! :)

2010-08-09 @ 19:12:25
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Härliga Uluru, härliga minnen!

2010-08-10 @ 10:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0