Welcome Ginger! ;)

Jag, Bre och Jemma har köpt en ny kanin idag!
Vår förra, fina vita Snowball dog ju i söndags. (Man ska inte leka med kaniner i hoppslott Jemma, Lukas. Det händer att de tappas och dör dagen efter...) men här är det snabba ryck att köpa nya husdjur! Vi välkomnar supersöta lilla kaninen Ginger till familjen! Wihoo! ;D hahahaha. Nästan blivit lite pinsamt hur jag ändrar mitt djur-beteende här uppe. Inte konstigt i och för sig, när jag har Bre och jemma här! Om ni kommer ihåg hur jag beskrev hur de låter mot Prince. haha ;D Så jo, Ginger alltså! Åh ;)
Jemma tror förresten att Ginger älskar mig, so cute! ;)


Jemma, Ginger och Bre = mamma barn.. mormor ;)


Stolt mamma som visar upp sitt knytte.. Storebror Prince i hörnet. (Här är vi alla, oberoende av ras, en enda stor familj. Haha).


Efter Ginger var köpt åkte vi för att kolla kittens!

De funderar seriöst på att skaffa katt också! Kära nån. En av städerskorna frågade idag om vi inte ska köpa häst också.. "Sssscch, säg inte det till Jemma, då kommer hon vilja ha en" Sa Bre. Skulle ju inte förvåna mig om de köper en så småning om.. Dock är det ju Bre som puschar på att vi verkligen ska köpa djuren..


Jag och en liten kitten.

Blir antagligen en svart i så fall. Bre vill matcha svart katt till svart hund. Även om den inte var lika trevlig som de två gråa. Men som alla vet, utseendet är ju viktgast... nae :)


Här har vi dem! Ginger är förresten i mitten, vid Peters arm.. Är ju så liten att han knappt syns..
Lukas har ju blivit morbror idag, då Jemma är Ginger's mamma..

Igår kväll "kollade" jag och kidsen på Starwars.. Fy vad icke-bra den var. Lukas somnade efter 25 minuter och jag och Jemma hängde inte med speciellt mycket om vad den handlade om faktiskt. Frågade henne om vi skulle byta till en annan, en amerikansk romantisk komedi! Men nej då, även att hon inte visste vad den handlade om ville hon ju fortsätta kolla den 1,5 timman som var kvar.. Hon tyckte den var cool.. ;)


Jemma! Spana in hennes snacks-tallrik. Choklad och ruccola! haha. Så är det vet ni, äter man inte upp grönsakerna till middagen, kan man ta med dem till filmen ;)


Lukas trodde det var 3D ;) hehe. ne, men han var på 3D-bio på dagen och behöll de ytterst coola glasögonen. Skön han är! haha.

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Lina!

Många djur att hålla reda på. Vad kostar en kanin? I kväll blir det Borgen med träning och sedan fika.

Tummis från pappa.

2010-04-06 @ 16:14:35
Postat av: Lina

Hej pappa! Ja, haha! Det är fullt av dem! jemma kom precis in till mig med både Prince och Ginger, haha. Djur överallt! Vi ska snart till annika, och där finns det 'bara' en hund. Väldigt vimsig en dock! Lilla Ginger kostade 45 dollar, funderar du på att köpa en till mig när jag kommit hem!!?? :) Nae skämt å sido. Härligt Borgen! Ska bli såååå kul att träna där igen! (snart!) TUMMIS!!!

2010-04-07 @ 01:10:25
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Lina. Vad är det jag hör?

Tappade de kaninen i hoppborgen!!?



Imorgon ska jag och Kajsa ha kalas, så idag blir det till att fixa det sista. Vi ska ha lite bildspel och tipsrunda och så. (Som vanligt är frågorna om gästerna. Hehe.)



Söt-Lukas på sista blden. :P



Förresten. Har de en städerska också? Så det är du och städerskan som är hemma om dagarna eller?

2010-04-07 @ 11:08:31
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Maggan

Det är ju rena farmen däruppe!

2010-04-07 @ 12:07:51
Postat av: Lina

Mmm a, jag var inte dar men de sa att de tappade den i hoppborgen, fick val en hjarnskakning efter det antar jag...

Just det! Ert kalas! Kommer bli kanonkul! Halsa Kajsa! :D De har 2 staderskor som kommer varje tisdag..

Idag ska jag, annika och kidsen kopa kanin till Lukas. Annu mer likt en farm.. :P

puss och kram!

2010-04-08 @ 01:12:08
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0