Surfing in the sunset!

A ikvall blev det surfing! :D
Jag vet knappt hur det gar till haha, men att jag verkligen traffar ratt manniskor har ;D
Idag blev det surfing med Ely, som ar en av Peters byggarbetare, Casey's, kompis. Mmm langa vagar ibland hehe. Forst skulle jag och Casey ut och surfa, men han fick inte for sin flickvan, hrm. Men sa fraga han sin kompis som tog med mig istallet. Askul, jag har avancerat till mindre brada nu oxa ;) Det gar framat ju :)
Haftigt att surfa pa seneftermiddagen. Solen gick ner, och manen steg upp ur horisonten, so beautiful.
Ar ju perfekt, nu har jag TRE surfguys att surfa med!

Kommentarer
Postat av: Martina

Olalala, surfing guys ;)det gillar vi. Var kul att snacka innan! du är för underbar! pusss <3

2010-04-29 @ 12:42:16
Postat av: Lina

lalala hahaha! ;) o det funny is, att utan anstrangning lockar jag med dem till sverige, seriost. De kommer snart! ;)

A verkligen harligt att prata med dig min fina martina! :D aa tinus, tack, va du gladjer mig! <3 PUSSAR!

2010-04-29 @ 13:21:53
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: pappa

Härligt med surfing.

Kram pappa

2010-04-29 @ 13:25:02
Postat av: Lina

ja pappa! Surfing ar harligt! :D och nu vet jag ju att du surfat pa Hawaii!! Yeii!

2010-04-30 @ 04:12:21
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0