Shopping day!

Härlig dag!
Efter kidsen åkt till skolan körde jag och Johan till Pacific Fair shopping centre för en shoppingdag! I like, I like, I like! (Johan likes it too såklart ;)) Det blev bl.a. en jättesöt klarröd vinter jacka/kappa :) Jag är verkligen helt inne på att köpa vinterkläder nu! Speciellt när allt nytt och fint kommer in i affärerna för vintersäsongen. Egentligen inte vad jag borde med tanke på att jag kommer hem till svenska sommaren. haha. :)

Snart ska jag hämta upp kidsen från busstop, sen blir det dans för Jemma och efter det karate för Lukas. Skoj, skoj :)


Antonia och jag på Gloria Jean's under en shopping day förra veckan.
Fast det var mycket, mycket bättre shopping idag! Wihoo!

Kommentarer
Postat av: Martina

Tummen upp för shopping!! saknar dig <3 puss

2010-04-27 @ 09:12:59
Postat av: Lina

yeh yeh yeh! Tummen upp! :D Miss you too! Men snart ses vi igen!! :D <3

2010-04-27 @ 11:19:39
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: pappa

Skönt med en paus i shoppingen.

Tummis pappa

2010-04-27 @ 13:14:11
Postat av: emma

hej

HUr ska du få med dig allt du shoppa lina fina..

Föresten, va kostar converse skor i australien, lika dyrt som i sverige, 700kr??

Ja letar efter ett par vita men tveksam på om ja vill lägga så mkt pengar, ja är ju student.:)



Puss!!

2010-04-27 @ 16:44:23
Postat av: Maggan

Härligt med fikapaus, om det så är Starbucks el Gloria, igår blev det fröken Olsson i Gbg med Karin, Isak o Jakob.

2010-04-27 @ 20:12:21
Postat av: Lina

Ja lite coffee breaks behövs alltid. haha.

Jag ska köpa en assnygg roxy-resväska! :D Undrar dock om jag måste betala övervikt... hoppas jag slipper om det nu blir så.. åh, jag trodde converse var dyrare i sverige! Då är det samma pris här. Priserna skiljer sig inget mot sverige på nåt typ.



åh ja maggan, tack för sms:et du skickade då! Jag funderade vem du fikade med. tänkte att det kanske var Lisa. Men mysigt med karin och pojkarna. :)

ha de fint allihopa, nu ska jag äta frukost efter löpturen jag precis haft. Hörs snart, kramar!

2010-04-28 @ 00:50:00
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0