Good Friday.

Good Friday, det är vad Långfredagen heter här. Om någon av er vet, så ta å berätta för mig varför den heter Good Friday!

På förmiddagen gick jag och kidsen till beachen för lite sandslott och annat kul. :) Good waves vid vår beach så förutom Peter var det 10-15 andra surfers.

Kids and fun in my bed hehe.


Cool-Lukas


Drömmar i hans lilla surf-hjärna..


Jemma! :)


Skapar sitt slott.


Vår stad under uppbyggnad..


Jag! som ni ser :)


Peter och Jemma


Jag och Lukas filar våra fötter. (Tänker alltid på dig mamma när jag gör såhär :))
"Jag vill också göra! Kan du göra åt mig Lina!?"



Vattenskoj :)



Här är han, Peter och kidsen!
Många av er som funderat över hur han ser ut. hehe.


Hela eftermiddagen spenderade jag med nya aupairen Kerry! Jättetrevlig 19-årig tjej från England. Vi gick ända bort på beachen till look-outen! So nice! :D 13 km ca. Kunde fortsatt långt till, pratade och pratade så jag blev helt torr i munnen. :)
Vi tog ett litet refresh-break i Cabarita med ice-tea for me, and milkshake for her. Kvällen åkte vi till fina Kingscliff och åt Thai, nice. Kerry bor också i Casuarina, tar 4 min cykla till henne så det är härligt!


Pygme och jätte! haha.
Har visst blivit lite tradition att jag tar mina vänner hit till look-outen ;) Nice spot!

Idag, easter Saturday hade jag, Kerry och Elin en trevlig dag Coolangatta.
Traditionsenligt började vi med coffee på Gloria Jeans. Därefter lite affärer (Träffade Chantal också! Hon jobbade i sin affär, Lorna Jane idag, kul!) Sen åt vi på Noodle Box och planerade lite vad vi ska hinna med de kommande helgerna innan jag far iväg. Kul :)

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Lina!

Verkligen härlig tillvaro för dig och de andra. Känner verkligen igen det med sanden och mamma. Härligt Härligt.

Kram från pappa

2010-04-03 @ 21:45:39
Postat av: Lina

Hej pappa! :D

2010-04-04 @ 00:21:04
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0