Ut och njut

Trodde ju inte att jag skulle jobba nåt idag så jag började baka och fixa här hemma. Blev goda knäckebröd. Efter missförstånd från vikariepoolen skulle jag jobba iaf så det blev att cykla till en förskola kl 10-14,30. Något förvirrat från allas sidor, men kul det blev lite jobb iaf. Efter detta virrvarr och avslutad dag kände jag att jag behövde komma ut och iväg lite så jag gick pw 3 km till Stora Delsjön och sedan löpning 5 km. Gick mycket bättre att springa än jag trodde så det var gött. Jag och Robin cyklade nämligen igår, och jag har en tendens att bli lite seg i benen efter ett cykelpass. Det är ju otroligt så grönt det har blivit ute nu sista veckan, underbart så vackert och man kan ju bara njuta.

Rätt längesen jag hängde lite längre med Lisa och Robin så kvällen tillbringades hos dem. Jordgubbar och kladdkaka på balkongen, sedan en kvällspromenad innan middag. Nice. Jag plockade in första lilla syrenkvisten ikväll, härligt!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Visst är det en härlig tid nu med all grönska!

2013-05-24 @ 08:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0