Amazed

Ikväll var jag, goa Emelie och några sköna tjejer som jag inte träffat innan på konsert. (Emelie är också med i Sportlife (kyrkgänget) som löptränar på måndagar, så go tjej!!). Vi var i Saronkyrkan på vårkonsert, "Amazed" med kören Felicity och gästartist Zoie Finer (syster till Sarah Dawn Finer). Så grymt verkligen!! Jag har inte hört Felicity innan och de var verkligen bra! Sådan glädje de utstrålade. :D Träffade även Amanda och Hanna lite efter då på fikat så de va skoj. :)

Söndag kommer bli en grym dag känner jag på mig. Lisa och Robin har nämligen bjudit med mig på Nordic outdoor-mässan som hålls i helgen på Svenska Mässan. Ska bli SÅ kul!!! Vi ska på föreläsningar med Annelie Pompe och sedan Ola Skinnamo. Coolt! Finns även massa aktiviteter man får testa på, tex MTB, trail running, rullskidor och SUP. (Stand up paddle board.) fräckt! Får se vad vi hinner med. :)

Senare på kvällen kommer Elin till mig så ska vi äta kvällsmat och jag ska förhöra henne på Naturkunskapen som hon pluggar nu. Ska bli kul med lite nk igen! Var ju ett tag sedan nu.

Innan Elin kommer ska jag till kyrkan, och jag längtar!! Yes! Har vatt taggad i flera dagar nu och väntat på att det ska bli gudstjänst-time i Connect church!! Så grym!!!! :D

Sunday=funday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0