Från Freeport till Hönö

Egentligen skulle jag, Lisa och Robin till Klädesholmen idag och träffa Julia. Började med att vi sköt lite på det pga det molniga och lite kyliga vädret. Blev då brödbakning för min del. Sedan blev det inte av ändå att vi åkte pga sjukdom. Vi tog ist en tur till Freeport outlet i Kungsbacka. Fanns endel affärer och ville man kunde man nog funnit endel till hyfsade priser. Jag kom där ifrån med en t-shirt och Lisa ett par jeans. Snart åker Lisa och Robin till Kebnekaise (oh yeah!! :D) så de inhandlade lite praktiska grejer på XXL sen. Ett tändstål bl.a. Jag tycker inte det är nåt vidare lättanvänt, men blir tändstickorna blöta är det värt!

Nu är jag påväg till Hönö igen. Har ju vatt där i stort sett hela konferensen lite fram och tillbaka. Hehe. :) Grym fördel med att bo i Gbg! :) Och wow vilken vacker em och kväll vi har idag! Är typ varmare nu än det var kring lunchtid. Nu har jag packat för att stanna på ön tills lördag, nice! :)

Bilden är från kvällsdoppet i Stora Delsjön härom kvällen. Fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0