Vinterland

On my way back to götet nu. Är inte helt frisk men bättre iaf. Igår skrev jag ett 6 timmars prov i NK och på kvällen kom Sara till mig. :) idag drog jag och pappa skidspår i Borgen. Oh yeah! Håller vintervädret i sig åker jag nog till Värnamo snart igen för att få åka skidor. Blir inte mkt av det i Gbg tyvärr. Imån fm har jag möte med vikariesamordnaren i mitt område. Blir lite spännande att börja vika där. Hoppas jag kan få nåt längre vik så småningom.

Underbart med snön och jag hoppas SÅ att det är vitt på marken när jag kommer fram till Göteborg ikväll. Vore fint!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det var många i Borgen ikväll och körde i vårt spår.

2013-02-06 @ 22:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0