Run och julkalendermys

Jag har just ätit kvällsmat och kollat på julkalendern nu, är la bara för mysigt!! Efter skolan gick jag lite på stan och köpte paket till Robin som fyller år på torsdag. :) Sen hemma stack jag ut och sprang en runda vilket gick riktigt BRA! Härligt med driv i stegen. Är märkligt hur det kan vara så varmt ute tycker jag, man behöver inte ens vantar längre vid uteträning ju. Får hoppas det vänder snart! :) Nu ska jag göra mig en chai latte och plugga lite. Ha en fin kväll!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Rått tempo! Wow
Ja, hoppas snart det kommer lite polarvindar.

Svar: Ja det gick verkligen snabbt ikväll! :) Gött att känna att drivet finns!
Verkligen, så här kan det ju inte hålla på länge till.
Lina

2013-12-03 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0