Bra start på helgen

Vad härligt det är med spontanbesök. :) Christin hörde av sig i veckan om hon kunde komma till mig tor kväll och stanna till fredag då hon sedan skulle vidare till Trollhättan fre em. Så igår kväll möttes vi på centralen och tog oss sedan till Amanda som bor i Majorna. Jag har inte vatt i den sidan av stan sen jag slutade jobbet där sista januari så det kändes faktiskt lite speciellt att komma dit igen. Känns så länge sen liksom. Vi firade Amandas födelsedag tillsammans med flera andra av hennes vänner. En jättego kväll verkligen. :)

Fredagens jobb tajmade in väl i tid med tanke på att Christin var här. Slutade redan 12,30 så vi hade flera timmar sen att ses. :) Jag blev så överraskad och så glad när jag kom hem då Christin dukat upp med te och en nybakad sockerkaka till oss. Så gulligt av henne!

Efter fika och lite lugnt gick vi ut i solskenet och rundan runt Härlanda tjärn. Vi fick se vårens första vitsippor vilket kändes alldeles fantastiskt! Kl 16,30 åkte Christin vidare efter ett härligt dygn här i Göteborg. :) Ikväll har jag vatt i Saronkyrkan på "Smaka och se". Är en fredagkväll varje månad där det först är möte och sedan fika. Go start på helgen och så roligt att träffa på vänner som jag inte möter alltför ofta annars. :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Härligt med fina vänner.

2013-04-20 @ 15:23:50
Postat av: Maggan

Härligt med spontana besök!

2013-04-20 @ 19:10:41
Postat av: Maggan

Av goa vänner!

2013-04-20 @ 19:11:11
Postat av: Christin

Det var så mysigt :) Gillade verkligen din vägg i köket och området där vi gick :) <3

2013-04-21 @ 21:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0