Välkomna hem!

Det börjar arta sig hemma hos mig nu. :) känns fortfarande lite märkligt att jag bor här nu. Åh. :) Efter två dagar ledigt från jobbet var det dags att komma tillbaka idag. Hade ju gärna fortsatt att fixa här hemma, är ju jätteroligt! Men det var lite skönt att komma tillbaka till "verkligheten och vardagen" igen. Och ännu roligare att komma hem igen efteråt. :) men åh vad söta mina kids är! I em drog jag igång ett gympapass med några av de äldsta igen hehe. Tar tillfällena när de ges kan jag ju säga. Är så roligt. Sen ikväll har jag plockat in, städat och fixat. Tänkte visa er några bilder hur det ser ut nu efter 53 timmar. Åh, jag älskar min lägenhet och det ska bli så kul att fortsätta arbeta med den (med pappas hjälp, vad skulle jag göra utan honom!) nu framåt i utseende och färger (fast det mesta ska ju vara vitt haha) men jag ska fixa till så den blir just my style, ska arbeta mig framåt.

Något jag tar med mig av min kära mor är att jag vill att mitt hem ska vara en plats där familj, vänner och mer okända (vilka de nu skulle va?) ska känna sig hemma. Och ni, kära läsare ;) är alltid välkomna hem hit till mig! Av någon anledning har jag hela kvällen lyssnat på julmusik, är ändå så mörkt ute så gör inte så mycket, mysigt.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ska bli kul att komma o hälsa på dig så småningom!

2012-10-03 @ 22:47:45
Postat av: Amanda H

Va fin lägenhet du har :)

2012-10-16 @ 18:27:41
Postat av: Lina

Tack! :) du är sååå välkommen hit Amanda! Och Maggan. :)

2012-10-16 @ 22:04:52
URL: http://linafinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0