Snart december! :D

Ännu en vecka som flugit förbi! Helgen är ju kvar åh det ska bli så nice! :) Mamma och pappa är hemma i lägenheten och välkomnar mig efter jobbet nu, (jag sitter på bussen) så härligt när det alltid annars är tomt när jag anländer. :) jag har fått ytterligare lite förlängt på förskolan. Till slutet av januari blir det nu. Trivs väldigt bra på min avdelning, Roten, (gillar det namnet asså haha) så det är bara gött att gå tillbaka dit efter nyår! Semesterdagarna kring jul är oxå spikade. Very nice att vara månadsanställd så man kan få ta sådana dagar. :) imån börjar årets mysigaste månad, som jag längtar!!! :) ska ha adventskalender med brev från tomten till våra kids, hur sött! ;) :) sen blir det pepparkaksbak och annat mysigt skapande. Vår kokerska har bakat en pepparkaksdeg till oss som vi smygsmakade på idag. Hihi.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Du verkar hittat din plats i tillvaron!

2012-12-01 @ 08:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0