Grattis Elina 22 år.

Idag fyller min vackra norrlandsjänta Elina 22 år! Hurra, hurra, hurra!
Här kommer lite bilder från när jag hälsade på henne i november.
Njut av norrlandskänslorna!
Morgonupptäckarpromenad i fantastiskt solsken.
Härligare slogan är väl svår att finna..
På Grisberget.. skojade en man med oss att han sett en björn. Lite scary.
Elinaaaa!
Vi vandrade upp för slalombackarna på Vallsberget, utsikt över Pite älv.
Känsla för snö på ski center.
I Skellefte hälsade vi på Elias. (Ni ser ju hur långa de andra två är.)
Lagom till julskyltningseftermiddagen började snön falla från skyn.

Vi bakade goda lussebullar.

Vi sprang förbi dessa exotiska vägskyltar.
Skymning mitt på dagen!
Avslutande en härlig badbild från då klassen var i Italien i maj.
Hoppas du fått något ballt, och givetvis en bit palt. Grattis vännen, jag tycker om dig!

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh, Lina! Detta fina inlägg enbart om mig. Du fantastiska människa, förstå vad jobbigt att du ska till Hawaii! Men när du kommer hem så kommer jag som ett spjut till värnamo! Det lovar jag!



PUSS och tack <3

2012-01-03 @ 22:32:50
URL: http://mittlivialingsas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0