Söndagsglädje!

Kände att inlägget behövdes delas på två så ni ska orka med att läsa allt fint!
Glad andra advent! Mysigt! Vi började morgonen med att tända andra ljuset och kolla på julkalendern. Sedan till Connect church på gudstjänst kl. 11 Det var julavslutning på Kids, så det var barn överallt. De framförde ett mysigt julspel och sjöng sånger. Go kids. Lunch med Louise och sedan bakade vi pepparkakor där vi enbart använde mina två nya former: Hästen och ängeln. Så fina! Hej då till Louise, och då kändes det lite tomt utan henne. Jag tittade en stund på slalom och vinterstudion innan jag drog igång med Naturkunskapen. Egentligen vill jag inte plugga på helgen, men kommer inte hinna nåt speciellt imån så jag var illa tvungen. Det gick dock bra! Känner att jag börjar se ett slut på detta arbetet. Skönt!!! Till connect igen kl. 18 där jag bla träffade Jennika. :) Vilket möte sen! Grymmaste!!! Det var Andreas Nielsen från Hillsong Stockholm som predikade och så var det ju release av nya skivan så alla var typ extra taggade, sån F E S T!!! Efter träffade jag även Amanda G som gått dit med sin klasskompis Linn, härligt! Och Matilda Lindahl. Och how exciting frågade Matilda om jag tillsammans med henne vill starta upp en lifegroup! Så spännande, så kuuul!! Så det ska vi börja med och be för nu så vi kan komma igång efter nyår. Grymt! Nu ska jag hämta mitt tevatten som antagligen har hunnit svalna av.
 
-Du kan aldrig komma så långt bort att Gud aldrig vet vart han har dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0