Ljuvliga sommar

Åh äntligen lite sommarkänslor! Sitter på balkongen hos Lisa & Robin och har det hur gött som helst i solen! Nu gick den just i moln dock, var ju typiskt. Kommer strax igen hoppas jag. Nu så :) var en sväng på stan idag och köpte endel fina saker till min lägenhet, wiiie. :) sen träffade jag Karly (Canada girl) och Johan. Sån blessing att få umgås med dem två dagar i rad! Vi åt lunch på Condeco, ett av de få ställen jag känner till i Gbg haha. Det och Le Petit café typ som jag återkommer till. Blir ju kul att finna fler ställen när jag s-n-a-r-t flyttar hit! Kan inte fatta det riktigt faktiskt. Tre veckor så börjar jag imån! Exciting!! Om en timme kommer Lisa och Robin hem så ska vi träffas lite innan jag far hem till Värnamo. Vill inte åka ifrån denna ljuvliga sol nu bara!


Kommentarer
Postat av: elina

Åh, Lina! Vart har du fått lägenhet? Saknar dig fina vännen!

2012-08-09 @ 06:39:46
Postat av: Maggan

Visst var det en härlig dag i götet igår!

2012-08-09 @ 10:30:45
Postat av: Lina

Lunden heter det, östra centrum supernära Lisa & Robin! :D Grattis till din oxå Elina!

Ja åh det var verkligen en fin dag! Hoppas ni hade det mysigt med bad och allt ni gjorde Maggan. :)

2012-08-09 @ 11:30:34
URL: http://linafinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0