Lights will guide you home.

Då ska vi se, om jag kan komma igång här på bloggen igen.
Vill ju, tycker det är kul att blogga! Måste säga att jag är ganska tom i mig själv så vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt.
Jag är en tjej som vill att det ska hända saker och vill absolut inte "slösa bort" månader på ingenting. Är väl där jag är nu, hemma i Värnamo och jag fattar egentligen inte att jag är hemma igen. Har alltid sagt att har man väl flyttat hemifrån vill man inte flytta hem igen. (Jag har dessutom redan flyttat två gånger, Aussie och Hjälmared.) Okej att jag har världens bästa föräldrar som välkomnar mig med öppna armar, men det känns verkligen märkligt att jag är i Värnamo i höst. Dock tänker jag nog fortfarande att det är sommar ute och långt till jul.
Men, det är faktiskt inte ens tre månader kvar.
.
Trots alla månader av grym ovisshet i sommar och fortfarande har jag alltid tänkt att Gud på något vis kommer att ordna året för mig. Som tiden har gått och det av allting blivit ingenting har det dock känts mer och mer tungt och jobbigt.
Jag var just inne på Lovisas blogg, lovisalovisa.devote.se där jag läste rubriken
Lights will guide you home. Måste säga att jag blev väldigt tagen av de orden. Och påmind om att mina planer inte alltid är Guds planer. Han leder oss dock på den goda vägen, och även att det kanske inte blir som jag har tänkt eller trott just nu,
så kommer jag så småningom finna vad jag ska göra av mitt år.
Om än att jag kanske måste vara stilla här hemma några månader...

Kommentarer
Postat av: emma lind

åhh lina...vilka fina bilder. helt underbart...saknar dig

2011-10-12 @ 07:56:18
Postat av: Lina

Tack Emma. Åh vad jag saknar dig. Hoppas vi kan träffas snart! <3

2011-10-12 @ 20:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0