First day in New York.

Att vi skulle få snö här i New York var verkligen oväntat. Men jag gillar ju snö så det är ändå rätt nice. Om än att jag hoppas vädret lugnar ner sig nu dagarna framåt och att solen kan kika fram. Till skillnad från dagens vinterkänslor hade det visst varit riktigt varmt och soligt igår. Nice. Vatt som i australien en cool change. Vi hade tom åska och en stor blixt idag. Lite scary. Träd och grenar hade fallit uppe i Central Park av snön...
.
Vi kom fram till New York igår kl. 17,40 lokal tid. Vi är 6 h efter Sverige i tid nu. Idag har jag, mamma, pappa och Lisa shoppat endel och kommit in bra i stadspulsen. Det är så speciell härlig känsla att vara så här mitt i denna staden asså! Efter en sväng till hotellet på em gick vi ut igen för att möta Elin Nordgren. Så kul! :D Elin är här fre-sön med hennes systrar och deras faster. Hur häftigt var det inte att vi kunde träffas här i NYC då! Riktigt mysigt. Nu ska vi sova för att tagga gospel i morgon. Då ska vi nämligen på gudstjänst i Harlem. Känsla. Ser vi fram emot.
Rejäla stövlar och kängor syntes på var och varannans fötter idag.

Kommentarer
Postat av: Petter

Gillar att du använder ordet "Känsla" :)

2011-10-30 @ 20:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0