Rangers vs. Sharks.

Ikväll har vi varit på hockey i Madison Square Garden. En arena som tar 20.000 åskådare, så mäktigt. New York Rangers vs. San Jose Sharks. Åh, det var så häftigt! Sån stämning och sån känsla! En jättebra match med sån action! Rangers gjorde 2-0. Sen Blev det 2-2. Men matchen slutade 5-2 till mitt nya favoritlag! ;) Henrik Lundqvist spelade inte ikväll, utan vi fick nöja oss med att se honom på lite uppvärmning och firande på isen efter matchen.
5-2 till Rangers, grymt häftig känsla på NHL.

Kommentarer
Postat av: Hon i Pit ;)

Ni verkar ha det grymt bra där ni är, men jag kan inte låta bli att längta tills du kommer hem och kommer HEM till Norr! Oj, vad jag ska göra dig kär ;)

Planerar massa saker som du ska få titta på, så att du aldrig vill lämna oss :D



Fortsätt ha det sjukt bra!

Puss<3

2011-11-01 @ 09:58:27
URL: http://Mittlivialingsas.blogspot.com
Postat av: Maggan

Ni borde pratat med Henke o sagt att ni var där o att han borde varit med i laget!

2011-11-01 @ 14:30:37
Postat av: Christin

Va häftigt!!! Kan tänka mig att det var värsta stämningen! Henke är grymt snygg med ;) Kul att du uppdatera så mycket från NY!!

2011-11-01 @ 21:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0