Första advent.

Glad första advent önskar jag er!
Åh, advent är verkligen så otroligt mysigt tycker jag. Och dagens höjdpunkt är dessutom att det snöar! Fantastiskt! Vi började dagen med gudstjänst i Infjärdens kyrka. Sedan for vi till Pite city för julskyltning och fika. Ännu en lååång, mysig fika. Årets första lussebulle och coffee på caféet Krokodil som har allt fair trade. We like. Jag shoppade en snygg skjorta (min andra här från min norrlandsresa). Snygg och passar perfekt nu för mysiga, december månad! Hemma igen kl. 17 och då åt vi älggryta, känns ganska så exotiskt. Jag som inte är riktigt in to meet tyckte dock det var riktigt gott! Sen gick jag och Elina runt byn här. I riktigt stora reflexvästar, hehe. Vi såg skoterspår förresten! Coolt med någon som är lika desperat efter skoterkörning, som jag efter skidor! Nu håller vi på baka lussekatter. Färdigjästa om några minuter. Det hör sannerligen till att baka på första advent tycker jag. Och tänk att det blev i norr med Elina i år. Nice! Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0