Volleyboll RM.

I torsdags spelade vi regionsmästerskap i volleyboll bland folkhögskolor. Det var heldag med start kl. 8,30 och slut kl. 19. En dag fylld av glädje, skratt och bra spel! Hur kul som helst! Det var hela 20 lag med i turneringen, represtenterade från ca 10 olika skolor. Först spelade vi gruppspel, sen gick ettan och tvåan i gruppspelen vidare till slutspel. Hjälmared 1 -represtenterade av mig, Elin, Anna, Petter, Viktor, Ludvig, Zacke och Simon tog hem vartenda set den här dagen. Grymma! :D
Hjälmared 1 mot Södra Vätterbygden 2.
Judit, Lisa och Victor!

Lisas lag, Södra Vätterbygden 1 kom 4:a i turneringen. Hejade av hela mitt hjärta, jag var så grymt nervös när de spelade. Hade varit så kul att mötas i finalen, men de förlorade semifinalen med 3 ynka bollar i tredje set mot dem vi spelade final mot.
Elin och jag!

Vinnarna är Hjälmared 1.

Guldmedaljen väger tungt, den är redan upphängd på hyllan i mitt rum på Hjälmared!

Kommentarer
Postat av: emma

Grattis till segern lina

Åh va roligt...

ha du en fin helg i värnamo..?

Va hittar du på..?

Ja ha tentaplugg helg,, ha varit på torget och vårshoppat lite.. annans mkt plugg..Längtar tills de är över..

puss

2011-03-26 @ 14:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0