Taggar Hestra.

Snart börjar mitt nya sommarliv. I morgon och sju veckor framåt ska jag jobba ute i Hestra. Ska bli roligt att komma igång nu. Matlådan är lagad, ryggsäcken är framme och halvt redo (innehåller för tillfället ett par sandaler). Pratat med Maria som jag ska jobba tillsammans med, vi ska ses vid stationen och ta sällskap där ifrån till fritidsbyn. Ser fram emot att lära känna henne, verkar verkligen vara en fin och go tjej. Sommaren kommer bli fullspäckad nu, och det ser jag mest fram emot. Jobb, kompisar och småsemestrar. Har tänkt att ha som sommarfix att skriva ner alla mina lunchrecept och spara för framtida bruk. Jag är inte speciellt van vid det här med lunchlådor. Inser verkligen hur smidigt det var året jag jobbade på skolan, och vi fick lunch varje dag! Imån serverar jag mig grillad kyckling och en sallad av isbergs, paprika, tomater, svarta bönor, fetta cheese, färska champinjoner och morötter. How nice!!

och imån kommer Petter hem från Grekland!

Kommentarer
Postat av: pappa

Härligt sommarjobb. Spännande med olika aktiviteter.

2011-06-26 @ 22:36:39
Postat av: Anonym

Hoppas ni ska trivas gott tillsammans o att ni får fina upplevelser i Hestra under de veckor som ligger framför er!

2011-06-26 @ 23:08:37
Postat av: julia

åh sicken härlig sallad med bönor och ost! ;)

saknar dig <3

2011-06-26 @ 23:47:45
URL: http://bjorkro.blogg.se/
Postat av: Maggan

Du förstår säkert det var Maggan som postade 23:08:37

2011-06-27 @ 18:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0