Skidrapport.

Då har jag gjort första skidträningspasset för i år här på golfbanan.
Kan sammanfattas med:

Oskoterspårat.
Knöggligt.
Isigt under snön i backarna.
Falligt och ramligt.

Inte drömmen direkt. Men det var ändå väldigt härligt att åka skidor igen. Blev ju så många pass förra veckan att jag vande mig mid det. Idag var första gången sen i lördags jag åkte ski. Roligt att Frida hängde med en tur idag också :)
Annars är inte heller träningsunderlaget speciellt bra över huvudtaget. Tränat löpning måndag och tisdag, vägarna är så isiga att jag fått springa fram och tillbaka på Boråsvägen. Där var det barmark och torrt. Nice!

Spårar de inte om på golfis ikväll är jag i stort sätt berädd att ta på mig ansvaret för spårningen. 2:a kvinna iallafall! och jag vet ju hur man spårar!
Heja värnamo, där är det tacka vet jag seriöst!

Kommentarer
Postat av: pappa

Härligt ändå med ett skidpass Lina. Japp, i Värnamo håller vi trim på spåren. Ikväll har jag och mamma varit och åkt i Borgen. Rätt många skidåkare på plats.

Dubbeltumme

2011-01-12 @ 19:22:31
Postat av: Emma

Lina



Puss på dig, tycker om dig.

Roligt att du gillade julkortet, haha, ja med. Kul vi hade på Liseberg, måste absolut göras om tycker jag..

Kul men skidåkning,, HEJA LINA, friskt humör, du är den som fortast kör;)

PUSS

2011-01-12 @ 19:28:34
Postat av: Maggan

Finns det inga eldsjälar i Alingsås som kan hålla banan i trim?

2011-01-12 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0