I fäders spår för framtids segrar.

Två månader kvar till Vasaloppet idag!
Gooo Vasaloppet!!
.
Lite pics från Vasaloppet -09.
Dan före dan. Jag och pappa testar glidet på startgärdet. Ser ni backen? :D

Starten. Checka de magiska spåren.
.
Ingen kö idag. Men morgonen efter köades det från tidigt tidigt.
Jag hade flyt, utan att jag riktigt visste hur stod jag långt fram i kön och kom längst fram i ett av spåren i 7:an. ;)
.
Pappa. Han får medalj han. Om man åker på segrartiden + 50 % eller under.
2009: 5 h 42 min.
Här kollar vi på kämparna som kommer i mål på 11 timmar. och då är målet öppet ett tag till. Serri, det här är mäktigt.

Sådära, nu kan vi fortsätta att tagga Vasaloppet. Mindre än två månader.
Go for ski!

Kommentarer
Postat av: pappa

Härligt, härligt Lina. Hoppas på lika fin förhållanden i årets lopp. Tänk, hela familjen. Go, go.

2011-01-06 @ 23:10:31
Postat av: Lina

Härligt! Jaa, tänk en skiddag med 7 minus, blå himmel och sol. :) Hela familjen, det är unikt. :) Goooo!

2011-01-07 @ 10:39:55
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0