Fotbollstisdag.

Trodde först jag skulle missa min tredje fotbollstisdag pga att jag inte känt mig kry. Befann mig oombytt i hallen för att beskåda uttagningsspelet inför volleyboll rm den 24 mars. Jag vill ju vara med och spela då, så även att jag inte kunde medverka fysiskt mer än med närvaro var jag ändå där och snackade med Björn. Verkar som att det blir två lag representerade från Hjälmared. Vilket antagligen kommer att betyda att vi alla kommer att komma med i lagen.. Heja.


Sedan hade Zacke fotbollsträning med mig. Min tredje. Idag gick vi igenom olika sätt att ta emot och passa bollen på. Jag tyckte det var riktigt roligt! och sicka framsteg jag gjorde.
Vi gjorde också tre överkurspassningar, synd att jag inte kommer ihåg namnen på dem. Coola.
-Passfoten bakom den andra.
-Passa bakifrån med hälen.
-Utsida av foten.

Pga. sportlov, praktik, fjällen och temavecka blir nästa fotbollstisdag på Hjälmared den 15 mars. Käre tid. (Hurra för Christin den dagen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0