Världens sötaste bananer!

Härlig lördag förmiddag i city inför Hjälmareds Öppet Hus den 9:e april. Sånger och musik, Ylva läste sina fantastiska dikter, Petter körde zorro. Med mera. Kul hade vi!

Skolkören sjöng härliga afrikanska sånger som stannar kvar i huvudet länge länge.

 
Sofia, jag och världens sickens sötaste bananer!!!!!


Darth Vader (eller Dark Weider som jag trodde han heter..) gästade oss. De gjorde reklam för skräcknatt på bion.
Aldrig i livet.


Petter trixa zorro helt galet grymt.


Finfåglarna var ute på en lördagstur.

Efter city, lunch och A Walk To Remember begav sig jag, Emma, Frida, Elin och Elins syster Linnea ut och grilla. Vandringen i det hela blev jakten att finna ved. Hade koden till rundlogen, men det visade sig att veden var på våningen under och dit krävdes nyckel. Vi fann ett stort nät som vi först tänkte vi kunde hiva ner, men besluta att gå till Hanna och fråga efter nyckel. Fick nyckeln, däremot kunde ingen av oss få upp låset. Back till Hanna, hon hängde med men låset satt som berget. Efter ännu lite letande gick vi till vår räddning, Åsa. Lycka att få torr ved! Sedan begav vi oss ner till sjön och gjorde eld och grillade våra korvar. Mmmm. :)


Dimman kom tätare och tätare. Vi såg inte ens bort till Herrgården eller Kavaljersflygen somliga stunder.


Mys med tjejerna kring elden.


Korvgrillning!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vad mysigt ni verkar ha runt elden!

2011-04-03 @ 15:43:40
Postat av: Sofia

Lina Lina...

Inte Dark Weider...

Darth Vader!

:)

2011-04-03 @ 23:27:37
URL: http://esbjornsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj då Sofia, haha. Jag är inget Star Wars fan som du märker! Tur du sa till mig, jag kommer aldrig glömma hans namn nu! ;)



Ja Maggan, det var allt mysigt! :)

2011-04-04 @ 12:50:16
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0