Kanot. kanot. kanot. Vi taggar kanot.

Idolernas kanothajk går av stapeln i morgon!

(Idol är alltså vårt klassnamn.. IDrott Och Ledarskap). Är rätt kul faktiskt för hela skolan använder ju denna vackra betäckning på oss. Står i alla papper och allt. När jag checka in dagen vi började stod det "Smedjevinden, Lina Sandström, Idol" På mitt boendeplace ;) A ha, vadå idol? haha.
"Vad går du för något?"
"Idol" hahaha.

Btw, idag har vi hållt en aktivitetsdag för ett gäng Alingsåsare. Det blev värsta roliga tipsrundan, kubb, kanot, 7-kamp och brännboll. Mellan blev det fika (såklart, folkhögskola = fika...) och lunch.

4,5 av dagens timmar har jag, Elin och Simon packat, packat, packat och lagat mat till vår kanothajk. Vi kommer bli övergödna.. Förstår inte hur mycket folket i min klass tror att vi kommer äta. Frukost, sen mackfika, pastasallad, bull och fruktfika, sprödfirre och mos, korvgrillning och banan/chokladgrill. Mmmm hmm. va tror vi om detta? Oroa er inte att vi svälter. Hahaha.

Idag fick jag brev av syster-yster :) :) Ska läsa det som godnatt-saga strax :)
Följ gärna hennes exempel. Ett brev sätter diamantkant på en förgylld dag :) :)

Lina Sandström
Hjälmared Folkhögskola
Hjälmareds Allé 20
441 95 Alingsås


Som sagt, nu ska jag sova och sen three days of kayaking! Wihoo! :D :D ;D

Sommarens kanothajk i sjöar och slutligen... Nissan!

Kommentarer
Postat av: Maggan

IDOL, mycket käckt!

2010-09-14 @ 08:51:14
Postat av: pappa

Det blir en kanonhajk.

2010-09-14 @ 21:59:07
Postat av: Linus

Trevligt värre.

Fin bild:)

Lycka te!

2010-09-15 @ 20:22:00
Postat av: Anonym

HAHA! Linus, du är ju för rolig.

Lycka te. ;)



Lina. Hoppas ni hade det toppen på kanothajken. :)



Pusspuss.

2010-09-16 @ 16:28:20
Postat av: Emma K

LINAA!!!!!!!!!



SMSa mig när du läser detta, vi måste skypa nu...

Ja längtar sååå efter dig, behöver verkligen en som du just nu!!!!!!!



SMsa!!!!!

/ kram

2010-09-16 @ 16:45:43
Postat av: Lina

Nu är vi hemma igen! Regnigaste hajken Björn varit med om sa han. Säger endel då han jobbat på skolan i typ 30 år och är väldigt friluftsaktig av sig. Men men, vi överlevde och jag var torr hela tiden! :) Kläder efter väder, that's it! (Älskar mina regnkläder!!)



Tack för era hälsningar, kram kram!

2010-09-17 @ 09:09:00
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0