Hey jag packar, igen.

Alltså vilket fenomen. Det här med att packa. Så lång tid det tar och vad långtråkigt det är. Nu ser mitt rum lika plottrigt ut som dagarna innan jag flyttade till Hjälmared. Trodde jag hade tagit dit de flesta av kläder och grejer jag ville ha, men nae då. Nästa skepp börjar fyllas..
-
Idag ska jag och pappa ta kontroller på Hörle Moar. Sedan blir det upfresh hos frisören och plocka plommon till Maggan. Sen i seneftermiddag åker jag, Jakob och Karro tillbaka till Hjälmis igen. :) Ska stanna hos Maggan och Lennart då, lämna plommon och kvällsfika. Alltid mysigt att hälsa på hos dem :)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Välkomna!

2010-09-20 @ 16:31:44
Postat av: Lisa

Åh, det låter mysigt.



Nu har jag sovit en liten stund, i hopp om att ögat skulle vila upp sig. Just nu är jag för yrvaken för att kunna läsa ut något av detta experiment. Hehe...

2010-09-20 @ 16:40:29
URL: http://[email protected]
Postat av: Lina

Det var mysigt igår Maggan, å kul att det blev så pass mycket marmelad :)



Hoppas ögat vilade sig Lisa.. Hörde du ska träffa Emma idag, så skoj!

2010-09-21 @ 09:53:10
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0