Volleyboll.

Volleybollturnering. -krossa lärarna.

Ikväll har det spelats volleyboll. Vi var sex lag inklusive ett lag av lärare. Riktigt riktigt kul som ni förstår. Efter två jämna matcher var jag och laget dock utslagna ur turneringen. Vår sista match var mot lärarna, de vann med 25-22 och vi spelade bara ett sett i kvalen.
Lärarna var i final, men glatt nog blev de slagna i tredje sett.  
Vårt lag mot lärarna.
(Mr Bear närmast i bilden, Marina till höger. Jag i de snyggaste shortsen där! ;))


Jag och teamet.
Zacke, D... (something) Yousif, Jag, Robin och Kristoffer.


Robin och Zacke, domare i en semifinal.


Härligt vinnarna! Frida, Martin, Simon, Jakob och noname..


Martin. Hur ser det här ut då, kolla fötterna!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hade ni satt ihop egna lag, eller?

Tur att lärarna blev slagna tillslut också.



Scary bild på Martin.



Snart är det dags för högskolan, men jag taggar mexfest ikväll! :D

Det blir kul!

2010-10-28 @ 12:35:54
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Lina

Nae, lagen lottades! Det var kul. Efter lovet ska vi ha en annan turnering, som folk utifrån oxå får vara med i. 3 onsdagar. Då gör vi iaf egna lag. :)

Vad är mexfest?

Ikväll håller jag, Ylva och Frida andakten. Drama queens i vårt drama :P nae men de blir skoj å spännande :) Ses imån Lisa! :)

2010-10-28 @ 18:34:22
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0