Bre turned me into a Hollywood star.

I tisdags var jag med Bre i skolan! Den här gången förvandlade hon mig till Old Hollywood Star. Wow! Verkligen häftigt och såå kul! Extra roligt var att de den här gången hade en professionell modefotograf där som fotade! Askul! Å verkligen skillnad på fotona med hans lampor och kamera mot min lilla ixus :) Hoppas verkligen vi kan få de bilderna sen! 
Sååå proffsiga! Tills dess får ni ha en look på fotona Bre tog med min kamera..
(är nog bäst så chocken inte blir på tok förstor...)






Kommentarer
Postat av: martina

ulalala ;) så snyggt!! pusss på dig min hollywoodstar <3

2010-05-07 @ 07:55:07
Postat av: Lisa

Tänk skulle du se ut så på balen. :P

Jag och Alex (Grodynglet, duvet) satt här och kollade på bilderna.

Han såg inte att det var du. Haha..



Tänk skulle du komma hem till Sverige och ha den stilen. :P



Puss på dig, min söta syster..

2010-05-07 @ 08:53:10
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, ulalala tinus! ;D very different! haha! men sooo funny day!



ja du Lisa, tank skulle jag se ut sa dar pa balen! haha. eller.. om jag kommer se ut sadar nar jag beskadar din bal! hahaha! Olala (sager som tinus) lilla grodynglet ;) vad vet du om jag helt har andrat stil forresten, jag kanske inte ar nan liten surfergirl langre.. bytt till wanna be hollywood star :P

Ledtrad 1 om jag helt har andrat stil: jag surfade med Luke idag! ledtrad 2: jag ska surfa med Luke i morgon! Ledtrad 3: Jag ska antagligen surfa med Ely pa sondag! sa NAE, jag diggar surfer chicks-stilen :) Pussar och kramar!

2010-05-07 @ 12:51:45
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Alex råkade se att jag benämnde honom som grodynglet, och han undrade varför. Jag berättade det inte för honom. hehe. ;)

men han blev minst sagt konfunderad.



Vad bra att du fortfarande är en liten surfer chick. ;)

2010-05-07 @ 13:16:01
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Lina

lisa, hahaha. gjorde han! ;) forstar honom, grodyngel later ju lite sadar... men ar ju en valdigt, valdigt positiv grej att vara grodyngel! :D jag har ett grodyngel pa gymmet har faktiskt! ;) Mmmm, jag trivs bast som jag ar :) aven om Bre's ideer ar himla roliga haha. (hittar inte det lilla strecket pa tangentbordet har som ska vara ovanfor "ideer"... antar att du tankte pa det. :P puss!

2010-05-07 @ 13:41:45
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: katarina

Hallå Lina

Vilka bilder. Vilken snygging. Jag gillade bild nr 2 bäst. Hanna höll på den sista bilden. Hon tycker att du ser ut som en riktig kändis.

Ses snart.



2010-05-07 @ 15:43:35
Postat av: Maggan

Du är ju en riktig hollywoodstar!

2010-05-07 @ 22:56:57
Postat av: pappa

Hej Lina

Mitt i Borås GP 29 juli 2010. Då är vi där.

2010-05-08 @ 01:22:29
Postat av: emma

WOW!!!!

Cool du är tjejen:) kÄNNER typ inte igen dig..

Ja ha precis kommit hem från kyrkan där erik och jenny blev paret lund;), såå fint!!



Nu ska ja och mamma gå en promenad.. Åker tillbaka till jkpg på måndag kväll..

puss

2010-05-09 @ 13:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0