Åh! Fina connect groupen.

I onsdags kväll var det connect group :D
Babalou i Kingscliff, nice place :) Tea, coffee, hot chocolate. Mysigt :)
Förvånad jag blev när servitrisen kommer in med en liten, fin tårta med fyra ljus och sjungandes "happy birthday.." "nej, hon fyller inte år!" säger tjejerna då. haha. Tårtan var till mig, och en chokladask från Cadbury och ett superfint kort med en ännu finare text. Åhhh!! <3

"To dear Lina,
No matter how far or near you are, we will always think of you and treasure the time we spent with you!!!
All the best gorgeous girl ----- we will miss you heaps, but i'm sure when we visit overseas our paths will cross.
XXXX The Girls from C3 Kingscliff"

Åhmmm, so sweet!!


Underbar kväll :)


Rose och Jessica! :)

Skulle jag stannat en vecka längre hade jag joynat Rose och Joels bröllop!
Lördag 22 maj. Congrats! :)


Gemma! :)


Gooo Bonnie! :)


My favourite girls!!! <3


Vi hugger in.

Lovely evening, it's sad to leave! =/
Men det blir happy och komma hem också :) + att jag vet att jag kommer komma tillbaka. Best place in Australia. <3 (Melbourne är ju också nice.. men totally different.)

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej!

Va mysigt det ser ut, fika och tjej snack. Mamma

2010-05-11 @ 20:02:52
Postat av: Lina

A ja mamma, det ar saa mysigt :) Kommer sakna mina tjejr har <3 tur jag kommer hem till fina dig o de andra :)

2010-05-12 @ 11:24:59
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0