Hurra hurra hurra! :D

Idag är det verkligen ingen vanlig dag, idag är det min kära mammas födelsedag!
Hipp hipp hurra och massor av stora kramar till henne! <3


Bilderna då :)
Pappa och mamma på (orm) vandringen i Wineglass Bay, Tasmanien.
Jag och mamma dagen innan jag flyger till Australien.
Mamma på den underbara cykelturen på Rottnest Island, wester australia.
Pappa och mamma i mysiga Lönneberga, småland :)
Pappa och mamma i Denmark, western australia.
Mamma njuter av längdskidåkning, sol och en kopp te i sälen.

Här i Casuarina firar jag födelsedagen med en träningsklass på gymmet (liknande den igår) sen var jag hemma 1,5 timme innan jag cyklade dit igen för vattengympa! Jätteskoj! :) Jag och sju äldre damer hehe.

Nu sitter jag i min säng och får lite vasaloppsfeelings med hjälp av svt-play. (tack Lisa!) En dokumentär om årets tjejvasa och sen hitta jag ett klipp från vasaloppet 1988 med bröderna Anders och Örjan Blomqvist som vinnare, härligt härligt! Ikväll (firar jag mamma) med att jag och (aupair) familjen ska till Kingscliff och äta thai. Nice.

Mamma, ha nu en underbar födelsedag med tårta och kalas! Jag älskar dig nåt enormt!!
Pussar och kramar från mig <3

Kommentarer
Postat av: Katarina

Grattis Gunilla, du läser säkert detta idag så ett bra tillfälle att gratulera. Hoppas att Lisa och Eric firar dig ordentligt.

Lina, hoppas att du också "haft" en fin dag idag men det verkar du ju ha de flesta dagar.....

2010-03-04 @ 07:48:32
Postat av: Lina

Tack Katarina, min dag har verkligen varit till belåtenhet! ;) Gillar skarpt att solen är här igen!

2010-03-04 @ 08:03:41
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: pappa

Hej Lina!

Stämmer in i hyllningen till vår härliga Gunilla.

Hurra, Hurra, Hurra, Hurra.

Skoj att du kunde se reportaget om tjejvasan Härlig låt. Eller hur? Har precis kollat in tältet där vi ska va och valla. Idag blir det inte speciellt många par att valla. Så Jag och Bosse sticker ut en rundai vasaloppspåret. Det blir nog till Smågan.

Skidhälshälsningar Pappa

2010-03-04 @ 11:16:09
Postat av: Lina

Hej pappa!

Ja haha, låten var härlig! Tänkte nästan skriva ner texten haha. Härligt härligt att ni hinner åka skidor! Jag ringde dig innan kl 9,45 svensk tid. men mobilen var av. Vi var i kingscliff och åt thai. Jag hann prata med mamma en snabbis iaf :D Ska skypa med henne å Lisa efter min natt nu. :D Ha det riktigt bra och njut av allt!!! Om ett år så! Wihoo! Tummis tummis!

2010-03-04 @ 11:45:09
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Dendära bilden längst ner till vänster.

Kommer du ihåg hurdana bilder vi tog samtidigt som det? ;) Hehe.



Ha det fint!

Pussåhej, Lisa.

2010-03-04 @ 12:36:59
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: gunilla

Hej!

Tack för den fina hälsningen till mig, jag blev så glad att du visat sån fin omtanke. Att du har tagit dig tid att sätta ihop bilder också. Tack Katarina för hälsningen också. Lina vi hörs i kväll Lisa ha lovat att hjälpa till med skype. Stor kram Mamma

2010-03-04 @ 18:29:20
Postat av: Lina

Lisa, ja haha! Klart jag kommer ihåg de bilderna! ;) Jag har en här ;) puss!



Mamma, va kul att det glädje <3



hörs snart! Ni borde logga in på skype nu!

PUSS!!

2010-03-04 @ 22:09:45
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: martina

vännen, saknade dig här hos oss i Nydala idag. <3 tänker på dig! pusspuss

2010-03-04 @ 22:20:10
Postat av: Maggan

Vilket fint collage du gjort till Gunilla! Det var väl härligt med vattengympan med de äldre damerna, var de typ 55+ eller? Ha det fint, vi ses snart, jag har börjat få lite resfeber nu.

2010-03-05 @ 14:46:08
Postat av: Britt

Hej Lina

Vi firade Gunilla i går kväll med blommor o choklad,hon hade bråttom hem för att "skypa" med Dig.Tränar Du hela tiden???Njut av livet där nere.

Kramar från Britt



2010-03-05 @ 21:50:37
Postat av: Lina

Hej Maggan! :) Tack! Jag har några bilder från Sverige på usb, så jag la in dem i datan :) Åh, va kul att resfebern börjar smyga sig på! Nae, damerna var äldre. mkt äldre än du! :) KRAM!



Hej Britt!! Ja, jag skulle så gärna vilja vara med er ute i Nydala. Ni har alltid så himla mysigt när ni träffas! Skype är verkligen bra! Nae, inte hela tiden hehe. Den här veckan har det dock blivit mkt olika pass på gymmet. Allt är så roligt så jag vill testa på! Igår var jag på det roligaste hittills, triatlon träning! Cykla, springa, simma. så jättekul! Idag har jag och 3 aupairer kollat på surftävling och sen var vi på bio, mysigt och kul att träffa andra :D Tack, jag försöker leva här och nu :) hoppas allt är bra, kramar från mig!

2010-03-06 @ 10:18:38
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0