Hillsong Christmas Spectacular.


Söndag kväll den 20:e december, åkte vi till Bella Vista som ligger 50 min väster om Sydney city.
Bella Vista är orten där jag hälsade på min kompis Matilda i november som gick på Hillsong College.
Det var verkligen kul att komma tillbaka dit! och visa min familj huset de bodde i, rundan vi tränat på, skolan de gått i och den stora kyrkan. Så härligt!
Kvällen bjöds på en otroligt häftig, vacker och mäktig julkonsert/musikal.
Hillsong Christmas Spectacular -if the shoe fits...
Innefattade allt från jultomten och nordpolen till Askungen och bal på slottet. Verkligen en show utöver det vanliga!


Spända inför vad som komma skulle...




Tummen upp för kvällen i absoluta förstklass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0