Annika's job, make-up artist.

Jag har hjalpt Annika, the make-up artist med lite jobb.. Jo, det finns olika arbetsuppgifter for make-up artists. Annika och Bre representerar tva olika...


Hon penslade min arm med silikon.


Nar det torkat satte hon pa gipset.
Forsta gangen i livet jag har gips, bonus att fa testa utan att ens brutit nagot. :)


Hon ar mest make-up artist for filmer. Skapar typ hemska masker, djur och kroppsdelar. I helgen var hon pa kurs med en man som vunnit Oskars for bland annat djuren i Babe, filmen om den lilla grisen. Det gar en film pa bio har som hon arbetat i, ingen aning om namnet dock, men lite coolt jue.

Kommentarer
Postat av: emma

just det!!

haha, vad roligt ni har:)



NU är kl 8.00 och ja ska cykla till skolan. Jag ska ha drama och musik idag. Solen skiner men de blåser lite. ha det finast:) <3

2010-04-22 @ 08:08:42
Postat av: Sara

Åh! kul djungeldag du hade med barnen lina!:) det enda exotiska jag sett senate tiden var en hare på en cykelväg när jag cyklade hem en kväll..:)

coolt att du fick va handmodell;)

Kul att du snart kommer hem till sverige:) saknar dig!

Puss&kram

2010-04-22 @ 19:33:10
Postat av: Lina

hej emma och sara!!

A det ska bli saaaa harligt att traffa er igen!! :D

Djungeldagen var skoj! haha. och handmodell oxo :) Jag sag en liten kanguru nar jag sprang har i forrgar. Ar ju lite coolt! Idag ar det varsta sommar har! Stralande sol och 28 grader! wow :)

Pussar och kramar fran mig!! <3

2010-04-23 @ 07:55:43
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: pappa

Hej Lina

Hands up.

pappa

2010-04-23 @ 22:23:16
Postat av: Lina

Yeah pappa! haha! Hands up! :D

Idag blir det hands up for Mount Warning! :D

Tummis!

2010-04-24 @ 02:13:41
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0