Segt!

Kan säga att det segaste med att jobba i vikariepoolen är de gånger jag inte vet om innan om jag ska jobba. Som idag tex. Jag vaknade 6,45 och fick första förfrågan om jobb på sms kl 7,13. Svarade JA och nu, 30 min senare har jag fortfarande inte fått svar om jag får jobbet eller ej! Vad händer liksom? Ingenting. Jag har inte fått nåt mer sms där emellan så blir ju spännande att se va det blir av dagen... Jobb eller ej, det är frågan.

Har iaf flyt att ha jobb imån och fyra dagar nästa vecka. Dessutom heltid på en förskola tom 19 juni. Känns SÅ skönt att veta och kunna planera lite!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Har du heltid o ändå jobbar extra, eller?

2013-05-23 @ 07:57:50
Postat av: Lina

Nej, jag timvikar bara i poolen. Brukar få jobba i princip varje dag om jag vill. Så det funkar, dock segt idag då. Från den 3-19 juni ska jag vika heltid på en förskola. Så de blir nice!

2013-05-23 @ 09:27:04
Postat av: Maggan

Ok då fattar jag! Blev det något vik idag?

2013-05-23 @ 13:11:09
Postat av: Lina

Jo tillslut blev det det.. De glömde nämligen att skicka svar till mig att jag fått det där viket idag, så kvart i tio ringde de (skulle egentligen börjat kl 9). man får verkligen hoppa in med snabba ryck ibland!

2013-05-23 @ 15:41:48
URL: http://linafinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0