Rått med racer

Ikväll har jag och Robin cyklat. 8 mil på racer. Vi var igång över 3 timmar.

Ni kan ju ana att jag är trött nu. Grymt vacker runda och första kvällen i år med riktig värme, sååå härligt! Robin låg först och tog fartvinden för mig hela vägen, det var gött. Jag är så imponerad dels för att vi verkligen inte hade tänkt köra så här långt, det bara flöt på bra och vi befann oss på en riktigt fin runda som vi ville cykla. Visste vi om det från början, att det skulle bli så här långt skulle jag tagit med en till vattenflaska och Robin någon mer energibar vi kunde tatt under träningen. 8 mil på cykel är rått, så häftigt och så roligt!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Den få vi ta nån gång.

2013-05-17 @ 10:00:37
Postat av: Robin

De va en go runda. Bra kört!

2013-05-17 @ 10:09:18
URL: http://www.robinsandberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0