Lördagstorsdag

Idag har jag upptäckt milspåret här i Skatås. Vacker och kuperad runda som det kommer bli endel löpning på framöver. :) Vatt en fin torsdag (känns som lördag!) innehållandes trevlig inflyttning/födelsedagsfika hos Matilda Pilfalk som flyttat in här i Lunden, nice! Senare på kvällen blev det grillning med och hos Lisa och Robin. Jag har knappt träffat dem i veckan så det var extra nice. Är alltid roligt att hänga med mina sköningar. De var så söta och överraskade med ett "naturpasset" som de köpt till mig! Imån (fredag) ska jag alltså ut och plocka orienteringskontroller i Skatås, ska bli så roligt!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Kontrollplockning i Skatås.

2013-05-10 @ 10:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0