Funnit urskogen!

Härlig kväll med massa sol och jag kunde knappt bestämma mig för vad jag skulle hitta på efter jobbet. Egentligen skulle jag, Lisa och Robin ut och cykelträna men det fick tyvärr ställas in. Insåg senare i em att jag kanske borde ta in en vilodag från träning idag men ville såklart vara ute och då blir det ju oftast något fysiskt. Tillslut fann jag lugn, väldigt teknisk orientering som det bästa alternativet. Tog 28 minuter för mig att orientera 2,2km. Tempo eller haha. Blev ännu en gång otroligt överraskad över terrängen här i Skatås. Jag cyklade 7 min hemifrån och då kom jag till ett parti med värsta, maffiga urskogen!!! Hur vacker som helst! Nu ska jag inte sitta och beskriva en vacker skog, utan ni som är intresserade ska själva få se den när ni hälsar på mig. :) Efter att jag fått naturpasset av Lisa och Robin tycker jag bara ännu mer om Skatås. Det bästa med att bo i östra centrum!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Verkligen häftigt med sådan terräng. Så nära där ni bor. Jag har haft 5 dagarsOL ikväll. Bra banor tyckte flera av löparna. Roligt.

2013-05-14 @ 22:22:14
Postat av: Lina

Ja verkligen! Har många rundor att visa er nu! Får börja skriva upp allt haha. Tänkte på er ikväll att ni var arrangörer, kul! Får springa en bana när jag kommer till Värnamo.

2013-05-14 @ 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0