Vänner och släkt

Torsdag sen em kom några riktiga sköningar till mig, girlsen från Hjälmared. :) Vi prata och skratta, åt semlor, drack te och kollade i min fotobok från Hjälmared. SÅ mysigt!! Vilken tid vi hade där på Hjälmis alltså, otroligt. :)

Kvällen blev också riktigt bra när jag och Elina kilade ner till Lisa & Robin. Dit hade även Maggan, Lennart och franska kusinen Mike kommit! Lite mer fika bestående av en nybakad kladdkaka och gött häng. Så kul att träffa släktingarna. :) Jag förundras i princip alltid då jag träffar Mike, hur breda kunskaper han har! Inom typ alla områden dessutom. Undrar man nåt om Sveriges geografi eller ja typ var som helst, så är det rätt säkert att Mike har svaret. Riktigt rått!

Nu sitter jag, Lisa och Robin på bilen till Värnamo där det ska bli en helg full av festligheter. (tänker inte på finalen i mellon höhö) nae, utan ikväll ska vi fira älskade mamma som fyllde år i måndags och imån kväll ska vi på jubileumsfest med OK Stigen. 75 år. Tänk att farfar var med och startade klubben då i slutet av 30-talet. Länge sen! Ska bli roligt att komma till Värnamo en sväng, dessutom är detta första gången jag är där utan naturkunskapen sen länge, så skönt! I helgen ska även Pappa och Robin ut på någon runda med sina mtb. Jag, Lisa och mamma kanske tar en tur till Store Mosse. Vem vet. Vi brukar ju göra det titt som tätt. Härligt! Inser just nu att vi åker tillbaka till vintern igen, haha så ljuvligt med denna snö som är i området kring Värnamo.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Lennart sa samma sak om Mike när vi åkte hem igår o visst är han duktig! Ha det riktigt gott i Värnamo o njut! Vi får väl planera in en vandring på mossen igen så småningom.

2013-03-08 @ 22:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0